Toate produsele vandute si livrate de catre LUPASCU ELECTROCASNICE beneficieza de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Certificatele de garantie sunt oferite de catre producator sau de societatea comerciala care opereaza acest site.
Cum intru in posesia certificatului de garantie?
Pentru majoritatea produselor vandute de societatea noastra vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
In situatiile in care constatati lipsa acestuia semnalati neregula in maxim 48 de ore de la primire, pe adresa de mail comenzi@lupascu-electrocasnice.ro ori telefonic la numarul 0751.890.870 (Luni-Vineri 08:00-17:00 si Sambata 09:00-14:00) si vom remedia cu promptitudine situatia. Nu uita sa ne comunici sau sa ai la indemana si numarul/seria comenzii din care face produsul primit fara certificat de garantie.
Cum beneficiez de garantie si service?
In certificatul de garantie regasesti toate informatiile necesare cu privire la garantia produsului tau: termenul de garantie, conditiile de acordare, precum si unitatile de service autorizate pentru reparatii.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Condițiile de garanție sunt prezentate în detaliu pe certificatul de garanție.
In cazul aparitiei unei defectiuni, anunta service-ul si informeaza-te despre optiunile disponibile pentru categoria din care face parte produsul tau. In functie de situatie, service-ul poate decide efectuarea reparatiei la locul utilizarii produsului (de exemplu, pentru electrocasnice mari sau pentru incorporabile),ori poate prelua printr-un curier produsul de la tine in vederea repararii.
Daca doresti ai si posibilitatea sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Suntem desigur bucurosi sa-ti oferim asistenta la datele de contact mentionate mai sus, in toate cazurile cand intampini probleme in contactarea service-ului.
Service-ul are obligatia sa iti repare produsul in termen de 15 zile calendaristice. Acest termen se socoteste fie de la momentul anuntarii/inregistrarii solicitarii dvs., fie de la momentul predarii bunului catre firma de curierat, in functie de caz.
In cazul in care produsul nu poate fi reparat si service-ul confirma ca defectiunea acestuia nu este rezultatul unei folosiri contrare instructiunilor, manualului de utilizare sau conditiilor din certificatul de garantie, ti-l vom inlocui. Produsul de inlocuire va beneficia la randul sau de o garantie noua, distincta de cea a produsului inlocuit.
Daca nici inlocuirea produsului nu va fi posibila, atunci iti vom restitui contravaloarea acestuia.
Ce se intampla daca nu mai am factura produsului?
Documentul care atesta produsele cumparate de pe lupascu-electrocasnice.ro este factura fiscala. Iata de ce, in momentul in care vei avea nevoie de service, va trebui sa prezinti pe langa certificatul de garantie si factura de achizitie a produsului.
In cazul cumparaturilor din magazinul online, vei regasi oricand factura in “My Account” sau o poti solicita pe adresa de mail comenzi@lupascu-electrocasnice.ro.
Trebuie pastrat ambalajul produsului pentru a beneficia de garantie?
Nu. Insa ambalajul se poate dovedi util in situatia in care va fi necesara expedierea produsului in service.